Hoe gaan wij te werk

Werkwijze

Omdat iedere verhuizing of ontruiming anders  is vinden wij een persoonlijke behandeling belangrijk. Er zijn diverse mogelijkheden en de kosten ervan zijn onder andere afhankelijk van het type woning, toegankelijkheid, volume van de inboedel, afwerking van de vloerbedekking en het aantal herstelwerkzaamheden. In deze 4 stappen worden uw plannen gerealiseerd.

 

  1. Bij de afspraak op locatie worden de mogelijkheden besproken en uw wensen vastgelegd.  
  2. Binnen een dag tot enkele dagen ontvangt u van ons vrijblijvend een offerte  .
  3. Na uw akkoord tekent u de offerte en stellen we in overleg een datum van aanvang vast . 
  4. De werkzaamheden worden conform de offerte uitgevoerd

Welke factoren bepalen het tarief voor het leegmaken van een woning?

De kosten voor een huisontruiming zijn afhankelijk van een heleboel factoren. Hieronder staan een aantal vragen waar rekening mee gehouden moet worden.

Hoe meer informatie wij krijgen des te beter kunnen wij een beeld vormen van de werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden , zo komt niemand voor verassingen te staan.

  • Is de woning op de begane grond? Is er een lift of trap?
  • Wat is de oppervlakte? Hoeveel kamers zijn er?
  • Hoort er ook een garage of schuur bij de woningontruiming?
  • Staan er veel of weinig spullen in het huis?
  • Hoe is de kwaliteit van de meubels en andere inboedel?
  • Hoeveel van de inboedel kunnen we opkopen?
  • Hoeveel spullen moeten er worden afgevoerd?
  • Is er vastgelijmde vloerbedekking?
  • Is er veel herstelwerk nodig om het in de oorspronkelijke staat terug te brengen?
  • In welke staat verkeert het pand?
  • Bij alle diensten geld dat u rekening moet houden met voorijkosten of kilometer vergoeding a 0,19 per km .

    Dit zijn prijzen die wij als richtlijn hanteren , en kunnen dus afwijken .

    Voor een excate prijsafspraak kunt u het beste een offerte aanvragen met de specifieke details voor uw opdracht .